Întâmpinăm publicul țintă în momentul în care acesta
este pregătit să interacționeze cu produsele și serviciile tale
Ești pe Facebook, deci exiști. După cum bine știi, Facebook-ul reprezintă cel mai accesat instrument și la îndemâna tuturor. Prin urmare și afacerea ta trebuie să fie prezentă acolo. Publicul tău țintă te va căuta pe Facebook și va manifesta un interes față de existența sa în acest spațiu online. Ce postezi. Care sunt valorile tale și ce produse/servicii aduci pe piață.
- existența unor segmente variate de vârstă
- gamă largă de posibilități în postarea conținutului
- creșterea exponențială a vizibilității tale pe baza aprecierilor pozitive primite
- creșterea traficului de pe site-ul tău
- engagement-ul publicului țintă cu firma ta
Google Plus
Printre beneficiile furnizate de acest canal se numără:
• Posibilitate de postare a conținutului variat
• Crearea unei comunități specifice de abonați • Creșterea numărului de abonați prin opțiunea Circle • Localizarea afacerii tale pe Google Maps • Contactarea directă a colaboratorilor și clienților prin opțiunea Hangouts
Având în medie 288 de milioane de utilizatori activi și generând aproximativ 340 de milioane de mesaje pe zi, Twitter reprezintă o soluție eficientă în captarea publicului-țintă și diseminarea conținutului informativ.
Twitter îți permite cu ușurință să:
• Utilizarea acronimelor ca @ sau # partajeaza mesajele generate astfel incat publicul este targetat eficient, iar totodata sunt sporite sansele ca mesajul transmis sa fie perceput.
• Contentul este usor de conceput, limita de 140 de caractere in redactarea acestuia realizand directia fata de audienta stabilita.
• Fiecare mesaj distribuit va fi prezent in panoul de activitate al fiecarui abonat, datorita algoritmului utilizat de catre platforma, astfel incat rata de captare a audientei sa fie mult mai eficienta ca in cazul utilizarii Facebook.
Instagram pune un filtru de succes peste produsele și serviciile tale. Canalul de socializare Instagram îți aduce afacerea în fața milioanelor de utilizatori. Instagramul reprezintă un instrument de trendsetting pentru brandul tău, iar prezența afacerii tale pe acest canal va prezenta un plus.
- cresterea interactivității prin utilizarea hashtag-ului
- nișa bine construită pe segmentul tânăr de vârstă
- utilizarea fotografiilor cu filtru, ceea ce crește interactivitatea
- o construirea unui cont care să exprime prin intermediul imaginilor, valorile afacerii tale
Este o rețea de socializare destinată afacerilor și orientărilor profesionale, ofertând utilizatorilor săi accesul la informații despre angajatori și experți în vânzări. Beneficii pentru afaceri:
- • Credibilitatea perceputa se construieste pe baza referintelor venite in contact cu publicul implicat. Avand o strategie eficace se pot realiza conexiuni intre businessul prezent si endorserii activi sustinandu-se astfel comunicarea de brand.
- • Notorietatea reprezinta pasul principal in extinderea brandului. LinkedIn faciliteaza expunerea backgroundului pe care businessul existent il are in relatia cu publicul implicat
- • Sincronizarea continutului site-urilor principale de care un brand poate dispune va genera trafic aditional prin intermediul expunerii pe contul administrat.
YouTube
Expunerea audio-video sporeste implicarea publicului unui brand, facandu-l nu doar sa recepteze mesajul, dar si sa-l distribuie mai departe in spatiul mediatic, toate acestea contribuind nu doar in constructia imaginii businessului implicat, dar si generarea de fonduri aditionale.
- • Expunerea de brand poate fi generata prin continutul adaugat datorita optimizarii SEO de care platform dispune.
- • Asocierea continutului video realizat poate genera profit activ prin asocierea acestuia cu serviciile Google AdSense Video.
- • Publicul tinta poate fi implicat direct prin intermediul YouTube Ads, astfel rata receptivitatii mesajului distribuit putand creste, iar odata cu aceasta, vizibilitatea potentialului brand sau serviciu.
Ideile creative ale afacerii tale vor fi sustinute de catre Pinterest. Marcheaza interesele afacerii tale sub forma de imagini, ce reprezintă cea mai cautata forma de exprimare. Pinterest s-a dovedit a fi o platforma foarte buna pentru vanzarea de produse si servicii.
- optimizare SEO
- redirecționarea utilizatorilor pe site-ul tău prin opțiunea Rich Pins
- postare conținut vizual despre serviciile și produsele afacerii tale
- crearea unei comunități de utilizatori direct interesați de afacerea ta
- o postarea oricărui tip de conținut informațional
- reprezintă un instrument foarte bun pentru generarea de trafic și pentru expunere
- o creează board-uri prin intermediul cărora utilizatorii se identifică și rezonează cu produsele și serviciile afacerii tale