Warning/home/birould1/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php2254
Inbound Marketing | BIBIBOX IT



Inbound Marketing este arta de a crea un conținut relevant pentru clienții pe care dorim să îi atragem, astfel încât loialitatea acestora să fie câștigată natural, prin mijloace non-intruzive ce vor converti vizitatorii site-ului/blogului în cumpărători, iar pe termen lung în eventuali susținători ai brand-ului.

Noi vom elabora un conținut interesant pentru publicul țintă, acesta îți va vizita site-ul, iar ulterior va fi direcționat spre produsele tale, moment în care îți cresc șansele de a produce conversia. Iar toate acestea se petrec fără ca tu să încerci în mod insistent și prea explicit să îți vinzi serviciile.

Creare și distribuire conținut

Prin intermediul acestei acțiuni se creează conținut targetat ce este mai departe distribuit într-o formă optimă, pentru ca nevoile publicului țintă să fie satisfăcute.

Marketing lifecycle

clienții nu vor devein consumatori până nu vor trece printr-un proces de angajare, de care inbound marketingul este responsabil și anume: atragerea, transformarea, apropierea și mulțumirea clienților.

Personalizează

Prin intermediul personalizării, se urmărește activitatea potențialilor consumatori și a clienților actuali, pentru a se observa comportamentul acestora și se personalizează conținutul în funcție de alegerile lor, pentru ca informația să ajungă la aceștia în mediul lor

Pătrunde pe mai multe canale

Inbound marketingul îți duce informația pe canalele îndrăgite de consumatorii tăi, oferindu-le acestora detaliile de care au nevoie fără a-i incomoda. Calitatea principală a acestei acțiuni, o reprezintă faptul că se poate realiza un mix de canale optim pentru distribuirea informației către publicul tău țintă.

Integrează

Procesul de creație, alături de distribuire și analiza rezultatelor formează acțiunea integrată prin intermediul căreia consumatorul are acces la informațiile pe care vrei să le expui despre produsele și serviciile tale.




Cei patru pași de inbound marketing ce trebuie parcurși sunt



ATRAGEREA

Nimeni nu dorește doar trafic pe site, utilizatorii trebuie să manifeste un anumit tip de comportament îndreptat către consum, de aceea ei trebuie să fie atrași către produsele și serviciile de care sunt interesați. Printre acțiunile de atragere a consumatorilor se numără: postările pe blog, SEO, administrare pagină și social media.



TRANSFORMAREA

După ce utilizatorii au interacționat cu site-ul aceștia vor devein consumatori, dar această transformare va avea loc abia după ce anumite acțiuni vor fi desfășurate, și anume: trimiterea de newsletter, acțiuni de call to action, landing pages și baze de date.




APROPIEREA

În ceea ce privește apropierea de consumatori, inbound marketingul este responsabil de crearea unor oportunități pentru ca dumneavoastră să aveți o conexiune permanentă cu aceștia. Odată identificați, aceștia trebuie menținuți lângă produsele și serviciile dumneavoastră prin colectarea contactelor personale și informarea lor în permanență. Pentru a se realiza apropierea de consumator se pot face următoarele acțiuni: e-mail marketing, CRM și content marketing. .



MULȚUMIREA CLIENȚILOR

Odată îndeplinit pasul prin intermediul căruia are loc apropierea de consumator, urmează pasul cel mai consistent și anume, menținerea interesului acestuia. Consumatorii dețin o gamă variată de posibilități, de aceea menținerea interesului reprezintă o provocare, însă prin intermediul următoarelor acțiuni: smart call to action, smart content și monitorizare social media. .

: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in on line