Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/birould1/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2254
E-mail Marketing - BiBiBox IT



Serviciul trimitere de newsletter

Vinzi mai eficient serviciile/produsele tale

Newsletter-ul reprezintă unul dintre cele mai importante instrumente de marketing prin intermediul căruia se poate realiza o campanie de e-mail marketing. Alegerea unei astfel de campanii oferă oportunitatea de a prezenta mesajul dorit, într-o manieră eficientă și cu un cost extrem de mic, unui grup de oameni interesați de un anumit produs sau serviciu.

Obiective

Prin intermediul acestei modalități de promovare se urmărește:
  • Creșterea vânzărilor printr-o manieră simplă
  • Eficientizarea acțiunii de return of investment
  • Caracterul măsurabil al instrumentului
  • Creșterea brand awarness-ului companiei
  • Consolidarea relației cu clienții
  • Elaborarea unei acțiuni de tip lead generation
  • Informarea abonaților cu privire la produsele și serviciile promovate

Beneficii

Alegerea acestei modalități de promovare oferă:
  • Reducerea investiției de timp și efort: în comparație cu procesul de trimitere a unor mesaje poștale, designer-ul nu va trebui să supună materialul prea multor revizii, nici nu va fi nevoie de timp pentru printarea, tăierea, împachetarea, transportul și preluarea acestuia de către client
  • Mesaje în timp real: spre deosebire de mail-urile printate, care presupun acțiunea de anticipare, din cauza diferenței de timp dintre dezvoltarea și implementarea campaniei, newsletter-ul propune posibilitatea de a termina materialul în câteva ore și de a-l actualiza zilnic.
  • Mesaje personalizate: spre deosebire de mesajele printate, televizuale sau radiofonice, unde cerințele legate de format determină o anumită rigiditate la nivel de adresare, newsletter-ul vă propune multe posibilități dinamice de a vă personaliza mesajul către publicul-țintă.
  • Segmentarea publicului într-o bază de date: pe lângă faptul că acest canal vă oferă posibilitatea de a adapta mesajul global al newsletter-ului în funcție de calitățile destinatarului, precum locația și interesele sale specifice, această segmentare crește șansele de vânzare, iar potențialul procesului de structurare al bazei de date evoluează.

Audit gratuit Google AdWords

0733.060.818
Vezi unde se situează business-ul tau!